Zarejestruj si
Zapomnia貫 has豉?
Dodaj ?mieszny dowcip lub filmik
Dowcipy: + Angloj瞛yczne
+ Bez sensu
+ Dla doros造ch
+ Gadu gadu i inne
+ O babie
+ O bacy
+ O blondynkach
+ O chi鎍zykach
+ O Chuck'u Norris'ie
+ O informatykach
+ O Jasiu
+ O kobietach
+ O ksi篹ach
+ O lekarzach
+ O m篹czyznach
+ O papugach
+ O policjantach
+ O Robercie Kubicy
+ O sekretarkach
+ O Stirlitzu
+ O studentach
+ O szkotach
+ O te軼iowej
+ O zwierz皻ach
+ O 穎lnierzach
+ Polak, Rusek, Niemiec ...
+ Polityczne
+ R騜ne inne
+ 砰dowskie

Rechot nr: 739 - kategoria: O te軼iowej   autor: rechot


W zoo facet od czyszczenia klatek zwierzecych podbiega do jakiegos kolesia i wo豉:
- Prosze Pana prosz szybko i嗆 za mn!!!
- Co sie sta這?
- Tygrys napad na pana tesciow
- Sam napad niech sie sam broni!
13 Fajne Niefajne 2
Skomentuj (0)

Rechot nr: 735 - kategoria: O te軼iowej   autor: rechot


Odbywa si rozprawa w sadzie. Facet jest oskar穎ny o zamordowanie te軼iowej. S璠zia pyta:
- Co oskar穎ny ma na obron?
- Wysoki S康zie, jestem niewinny. To by這 tak: Siedzia貫m sobie w kuchni i obiera貫m pomara鎍z, gdy w pewnym momencie wy郵izgn窸a mi si z r瘯i sk鏎ka, a potem wypad mi n騧 i w豉郾ie wtedy do kuchni wesz豉 te軼iowa i po郵izgn窸a si na sk鏎ce, i upad豉 na n騧... i tak siedem razy.
5 Fajne Niefajne 4
Skomentuj (0)

Rechot nr: 598 - kategoria: O te軼iowej   autor: rechot


Co to jest: Ropucha i 16 畝bek!!??

ODP. Te軼iowa wieszaj帷a firanki ;)
7 Fajne Niefajne 4
Skomentuj (0)

Rechot nr: 588 - kategoria: O te軼iowej   autor: rechot


Festyn. Starsza pani korzysta z us逝g jasnowidza. Obok wype軟ionego magi namiotu stoi zi耩 i popija piwko. Seans si ko鎍zy, zas這na si uchyla, kobieta wyra幡ie poruszona podchodzi do m篹czyzny.
- O m鎩 Bo瞠... ty wiesz, w豉郾ie si dowiedzia豉m, gdzie, kiedy i na co umr! Ot騜...
- Nie, nie, nie - przerywa jej zi耩. - Niech mamusia nie m闚i, mamusia mi kiedy zrobi niespodzinak.
10 Fajne Niefajne 1
Skomentuj (0)

Rechot nr: 584 - kategoria: O te軼iowej   autor: rechot


Tesciowa chciala sprawdzic swoich trzech zieciow. Poszla do domu jednego z nich, wchodzi do studni i krzyczy:
- Ratunku! Pomocy! Topie sie!
Ziec wybiega i wyciaga tesciowa.
- Jutro bedzie czekala na ciebie nagroda.
I jutro rano, przed domem stoi nowiutki Fiat 126p z tabliczka, na ktorej napisano: "Dla kochanego ziecia - tesciowa".
Idzie do domu drugiego ziecia, wchodzi do studni i krzyczy:
- Ratunku! Pomocy! Tone!
Ziec ja wyciaga, a ona na to:
- Jutro bedzie nagroda.
I nazajutrz przed domem stal nowiutki Fiat 126p z tabliczka, na ktorej napisano: "Dla kochanego ziecia - tesciowa".
Idzie do trzeciego, wchodzi do studni i krzyczy:
- Ratunku! Na pomoc! Tone!
Ale ziec nie przyszedl i tesciowa utopila sie.
Nazajutrz przed domem trzeciego ziecia stoi nowiusenki Mercedes z tabliczka, na ktorej napisano: "Dla kochanego ziecia - tesc".
14 Fajne Niefajne 1
Skomentuj (0)

 << 11  10  9  8  7  6  5  4  3  2  1   >> 
Aby codziennie otrzymywa
kawa dnia
podaj sw鎩 email:

Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatno軼i | Mapa strony

Copyright © Tormis 2004-2013

szablony